nedeľa 27. novembra 2011

Nail art - amatérske hlúposti pre potešenie :D

No tak myslím ,že nastal ten čas spraviť prvý článok :P
Rozhodla som sa, že bude o aktivite ktorej sa poslednou dobou často zabávam. Lakovanie nechtov. Pár mojich výtvorov som si odfotila, či na mojich prstoch, alebo iných. A berte to s nadhľadom ..predsa len je to môj 1. článok :D
toto bolo úplne prvý krát čo som si niečo nakreslila na nechty ..diamanty :P

jahôdky :D



Halloween :)

Tak trochu veľkonočná výzdoba :D

Pokémon :D ...snáď nemusím písať čo je čo.. alebo? :D

Cookie monster, Spongebob, Hello Kitty, Plankton a hnedý hríbik z hry Super Mario Bros 

Moje najoblúbenejšie postavičky -(zľava) Jack Skellington, Emilly Strange, Jigsaw, Gloomy bear a Invander Zim


Tak musí byť aj trochu masakru nie? :D

Nooo ..ehm ide o dúhové nechty ktoré tu aj tak nie sú skoro vidieť :( ale nemala som lepšiu fotku...


Hah lakovanie nechtov u Maťky :)






Táto ruka je ľahšie uhádnuteľná ako tá nasleujúca :) ...Super heroes- Superman, Spiderman, X-man, Ironman, Batman

Ak ste neuhádli čo to je tak ja prezradím : zľava- Transformers, Flash, Capitan America, Fantastic four, Incredibles

najvtipnejšie na tejto fotke je to, že je to fotené v Nemecku a ruku mi drží rodinný kamarát z Anglicka :D 

Tak dúfam, že som nepohorela :)
Čoskoro napíšem nový... ak mi nepoviete, že je to katastrofa :P

3 komentáre:

  1. Lollipop ♥ tie nechty sú krásne :P musíš mi niekedy nalakovať tie jahôdky:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Krásne nechtíky <3 :)) Musíme niekedy nalakovať spolu :)) Krásny blogííís :* Len tak ďalej :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. ďakujem krásne :) ..jasne že musíme! dáme niekedy spoločný lakovací deň :)

    OdpovedaťOdstrániť